torsdag 7. mai 2009

Lenke fra facebook ?

En plass på "fjesboka" - som noen ironisk kaller Facebook - har noen lenket til min blogg om Kvitbjørnulykka 1947. Plutselig detter det inn en rekke besøkende som går rett inn på bloggen av 7. januar her. De fleste går ikke videre.

Men hva er det som står på Fjesboka ? Se det, er det ikke lett å svare på. Å søke bakover fører ikke fram, & søk inne i Facebook gir meg null treff. Det kunne vært interessant å se hva som står der, men jeg klarer det ikke. Gjør du ?

Det er ikke nytt at bloggen om denne flyulykken blir søkt opp. De siste 40 dagene har jeg registrert disse søkeordene, men ingen lenking hit før nå. Nysgjerrig ? Ja!

kvitbjørn sandringham
kvitbjørn ulykken [billedsøk]
kvitbjørnulykka
lødingen kvitbjørn [svensk bilde-google]
Short Sandringham
sandringham-ulykke
flyulykker på evenes

2 kommentarer:

  1. Kan Du facebook.Jeg har skjönt at man skal kunne finne interessente diskusjoner der men skjönner ikke noen ting jeg.Er det noen som kan blogge hvordan man finner frem sånn at en idiot skjönner?

    SvarSlett
  2. Jeg har en *Facebookprofil* slik at folk kan finne meg igjen. Har fått gjenopprettet kontakt med noen gamle venner.

    Det er mulig at noen interessante diskusjoner finner sted i enkelte grupper på Facebook. Til nå har jeg ikke registrert noen slike diskusjoner sjøl.

    SvarSlett